zynpkkk Benim de sonra kanamam oldu lohusalık bitince 20 gün sonra ayın 15 inde yine oldu bu ayın 13 ünde yine oldum ama yoğun bi kanamaydı korktum artık öldürecek bu kadar kanama diye ama normalmiş sanırım zaten kanım çok düşüktü iki gündür de başım dönüyor bununla alakalı olabilir mi