Merhabalar oğlum Ocak 7 de 1 yaşına girecek ben 7 aylıkken odasını ayırmıştım uyuyordu sabah kadar 3 dfa falan kalkardı ne zaman diş sorunu başladı bozuldu ama uzun zamandır sabaha kadar defalarca uyanıyor bağırıyor aç olmadığına eminim ama artık dayanamıyorum ya ne yapabilirim sizler ne durumdasınız bizim gibi olan var mı