Yüksek tabiki doktora götürün bence hamilelikte bna ilknde degl de ikncide 39 ru doktorum bana yoğun bakımliksin resmen bebeğe geçebilir bu demişti antbyotik tedavisi verdi çok şükür geçmedi ama sizn gebelikte olduysa geçmiş de olabilir antbyotik ile düzenli oldukça geciyo benm hale var 13gecenler baktrdimda gene kullandm düşmüştü 11olmstu geçmiş olsun inşallah geçer