Kızlar bu saate yazıyorum ama Bi kqc defadır oluyor bu uykusuzluktanmi anlamadım ve sadece geceleri birden uyandığım da kafamı kaldırdığım gibi ani bir ter bosaliyor yani gece gece kan şekeri mi düşüyor anlamadım neden böyle oluyor Bi fikri olan varmi