GunesSila odasını ayırsanız nasıl olur. Benim bebeğimde öyleydi yatak sesine, öksürük sesine, parkenin çıt sesine uyanıyordu. 6 aylıkken ben erken diyordum ama eşim çocuğun uykusu ziyan oluyor onada sanada yazık diyerek odasını ayırdı. İyiki ayırmış çocuğu uyandıran bizmişiz. Gece bir iki kere beslenmeye kalkar uyur uykuları düzeldi