Serapbuglemelisa Kızım 2 ay 25 günlük bugünkü yazıda yazıyordu başını kaldırması gerekiyor diye ama kızım kafasını kaldırmıyor canım çok sıkıldı 😔
Babeshark Serapbuglemelisa her bebeğin gelişimi kendine özeldir yine bir dr a aylık kontrole gidin illa özel olmasına gerek yok durumu anlatın
Fasulye12 Serapbuglemelisa aylık kontrollere gitmiyor musunuz? En sağlıklı bilgiyi size verecek olan doktorunuzdur.
canikoko Benim oğlum 3,5 hatta 4 aylık kaldırdı. Başını kaldırmaya başladı 1 hafta sonra döndü. 2 hafta sonra da emeklemeye başladı. Her bebek gerçekten çok farklı oluyor
Serapbuglemelisa Ben Amerika yaşıyorum var aylık kontrollerim Herşey iyi diyorlar am korkuyorum ya başıda yamuk duruyo zaten off
1515g Serapbuglemelisa bence başının yamuk durduğunu doktoruna söyle baksın istersen başka bir doktora da göster bütün aklına takılan şeyleri sor burdakilere sormakla olmaz çünkü her bebeğin kendine göre gelişimi vardır mesela benim kızım 8 aylıkken oturdu kimisinin daha erken benim kızım tombul bebek olduğu için hareketleri kısıtlıydı başını da geç kaldırdı ama şöyle bir detay da vardı b12 si düşüktü ondan da olabildi sana en sağlıklısını doktorun söyleyecek gittiğin doktor seni tatmin etmedi mi başka doktora gidip bütün şikayetlerini söyle bence o zaman daha rahat edeceksin