Zumramomsss her bebişin düzeni kendine 😊 erken başlamış olabilir ama 11 de uyku için geç bir vakit değil mi? Diş olsun olmasın bazen periler tepemize çıkıyor diyorum, gece birde uyanıyor oturuyoruz… Saat iki, üç… Sinirden eşimi uyandiriyorum, siz takılın ben uyuyacağım vs diye