cnslsfr 2 aylık bebeğim var her beslenmeden sonra gazını çıkarıyorum ama gece beni zorluyor çünkü hep bi döngüye giriyoruz..uykuya dalıyor, gaz çıkarmaya çalışınca uyanıyor ne yapmalıyım
cansuuk cnslsfr bunun cevabını bende merak ediyorum uyurken çıkaramıyorum Allah rızası için nasıl çıkacak uyurken
Gakkoyenge cnslsfr emzirdikten sonra direkt göğsüne dik şekilde tut sırtını bile sıvazlamadan dik tutarak çıkartıyoruz biz uykusuda açılmıyor hemde öyle rahat çıkartıyor ki formül dik tutmakta
cnslsfr Serap-asel emzirdikten sonra onu yapamıyorum kusuyor direkt. açken yapın diyorlar o zaman da hırçın oluyor hiç yapamıyorum kafayı yiyeceğim 😂
acemiannegeldi cnslsfr Benim bebeğimde 2 aylık gece uyandığında ıkınıyor ben de alıyorum ilk bezini değiştiriyorum ben kendimce yöntem buldum yapan var mı bilmiyorum bezini değiştirirken kendim poposunu yanaklarından baş parmağımla tutup ayırıyorum bacaklarını karnına itiyorum inan öyle bir gaz çıkarıyorki içinde kalanı hepsini atıyor. Diğer türlü kıvranıyor çünkü. Sonra emziriyorum yatırmadan sırtını yukarı doğru sıvazlıyorum pat pat vuruyorum öyle yatırıyorum bir de beyaz gürültü direkt uyuyor .
Kubrayuksel cnslsfr Aci elma yaginin cok faydasini gorduk biz ayagina surup corap giydirin gaz cikarimini kolaylastiriyor bu donemlerde normal 4.aydan sonra gecicek :)
acemiannegeldi cnslsfr Sana yemin ederim suratıma sıçmasada üstüme doğru o biriken gaz kaka fışkırıyor. O kadar keyifleniyorki kendi de 😂😂 poposunu çok germeden ama popiş deliğine zarar vermeden hafif aç çıkaramadığı gazlarda çıkıyo 😂😂😂