Bebegim 16 aylik. Bu zamana kadar hep geceleri deliksiz ve iyi uyuyan bir bebekte eğer dis dönemi değilse. Şu son 1 aydir gece yarısı 2 de bir kalkiyor 4 e 5 e kadar uyumuyor. Ağlayarak da uyanmıyor. Uykusu da var görüyorum ama asla uyumuyor. Sebebini anlayamıyorum bir türlü. Allah rızası için bana bir tavsiye verin ne yapmam lazım artık gerçekten sabrım kalmadı