Doğumla mı alakalı acaba, başına gelen var mı? Geceleri bebeğim için kalktığımda oluyor genelde yada sabahları. Bi anda kitleniyorum beşiğe doğru eğildiğimde. Sonra da ağrı yapıyor. Genel anestezi oldum aslında spinal de değil ama yeni aklıma geldi ağrıların doğumla ilgili olduğu. Hacamat iyi gelirse düşünüyorum aslında. Ama emzirirken de yapıyorlar mı?