hunilimomm kızlar 6 ay oldu normal doğum yaptım ama hala regl olmadim doktorum oladabilirsin dedi ama aklıma takıldı bütün çevrem oldu ama ben olmadım aramızda olamayan varmi doktora gitmelimiyim
elifzeze hunilimomm 14. Ayda oldum 18. Aya kadar normal dedi doktorum hatta 2 yıl bile olmayanlar varmis
hunilimomm elifzeze şişkinlik felan yaptı mı sizde de karnım bazen taş gibi oluyor ve adet olucak gibi bel ve kaşık ağrıların oluyor bazen
Pinkbery hunilimomm ozaman yakındır olman. Bende 6 ay sonra olmuştum ilk adetimi. Sonra 4ay yine olmadım😀 daha birkaç aydır düzene girdi kızım 14 aylık
Drysmsn 6 ay olacak normal doğum yaptım ama bende hıc olmadım ara ara karin bel ağrısı oluyor özellikle çok terliyorum menopoz gitmiş gibi ama hala olmuyor
hunilimomm Drysmsn onlar beliritilerimiz ama bir türlü gelmiyor banada çok sıkıntı veriyor karnım şişiyor kaşık ve belim ağrıyor aynı adet olucagim gibi ama gerisi yok
Ardenylcnky 4 ay oldu bende olmadım kızlar hala sezeryan oldum karnımda sanki bir tane daha bebek var gibi 7 8 aylık hamile gibiyim karnımın şişi bir türlü inmiyor bi öneriniz var mı ? 😣😫
Elazeynep1 Ardenylcnky bende aynı ya 4 buçuk aylık ve hala biraz uyusuk karnım oluşan çatlarlar sızlıyor nasıl gidicek bu göbekler
hunilimomm Tuba ayy nasildi peki düzelme varmıydı yani doğumdan sonra ağrı felan olmuyorsun adet olurken bel ağrısı felan
Mahbeker 33 günlük lohusayim dün regl gibi kan gelmeye başladı hala devam ediyor aşırı değil kanama her zamn olduğum adet gibi. Lohusa içinde regl olunur mu. Normal mi sizce.
hunilimomm Mahbeker sanırım orman bi kaç kez okudum zaten 40 kontorulne gidiceksin o zaman sorarsın yine doktoruna canım
Tuba hunilimomm yani hafif ağrım var yine ama doğumdan önce daha şiddetli geçerdi adet dönemleri😊 yani evet düzelme var bende