Merhabalar, bebeğimin 2 gecedir ateşi var dün gündüzünde de vardı 37 buçuk maksiumm 38 arasında seyretti. Tek bir azı dilimiz kaldı çıkacak ben çok yükselmeyince vebaşka bir sıkıntısı da olmayınca ona bağladım bu ateşini. Yükseldiği zamanlarda calpol verdim. Neyse, bu gece de çok ateşi yoktu yatırdığımda heralde dedim geçti sıkıntı yok, ince bir peluş battaniyesi var onu örtüyorum böyle terlediği zamanlar. Bir uyandığımızda bsktım ayaklarında vücudunda bir sopukluk yok, elleri ve ağzı buz gibi olmuştu. Heralde üşüdü diye düşündüm bu defa kalın battaniyesinş örttüm öyle uyuduk, 39 ateşle uyandık. Bu diş mi ne anlam veremedim ama pedifen verdim az önce düşmesini bekliyorum şimdi. 39 a çok nadir çıkar ateşi muhtemelen battaniyenin sıcaklığından da öyle 39 karı gördük de. 38 şuan. Burnu da hafif tıkandı bu gece. Üşütmüş olabilir mi belirtileri yeni yeni kendini gösteriyor olabilir mi? Çokça da güçlğ gaz salıyor.Hatta onun ağrısına uyanıp yaptı rahatladı bu gece birkaç kere.