aysegul_my 40 günlük bebeğim var 2 gündür sanki bi yerden düşüyo gibi kollarını titreterek uykudayken korkuyo ve basıyor çığlığı sizlerdede oluyomu kundak yapsamda gine uyanıyo ağlayarak kolları hareket ettiremiyo sinirleniyo napcağimi saşırdım
Zemrekaan aysegul_my aynı sorun bizdede vardı uyurken değil ama soyunurken yapıyordu bu hareketi heyecandan dolayı normal olduğunu söyledi doktor ve zamanla azaldı şuanda 80 günlük
Zemrekaan aysegul_my burnunu temizliyormusunuz ? Bazen gaz da bu tepkiyi verdirebilşyor burun ve ağza gaz şiddetli vurduğu için
sema_068 aysegul_my reflü sebebi ile yapıyolar maalesef. Mide sıvıları yukarı gelip yaktığından ağlayarak bir anda kolunu bacaklarını geriyorlar. Kafası yüksek olacak şekilde yatır istersen
alparslan1_ aysegul_my ilk 3 ay genelde her bebek, bizim rüyalarda düşme hissi yaşamamız gibi aynı hissi yaşar ve havayı kucaklayarak uyanır ondan da korkar dolayısıyla. Bana da hep bunu diyorlardı bende takmamaya başladım sonra geçiyor kendiliğinden
sema_068 aysegul_my bende çok araştırdım. Gitmediğiö doktor kalmadı. Çocuk düz yatamıyordu . Belinden bişey batırıyormuş gibi kendni kaldırıyor ayaklarını falan geriyor sürekli. Yatırımca ağlıyor kucağımızda dik tutunca rahatlıyor. Gaz dediler bakmadılar bile. Ben ilaç da kullanıyorum ama bizim gaz sıkıntımız da olduğu için bazen o bile fayda etmiyor. Kaka ve gaz yapacağı zaman illa artıyor midesine baskı oluyor sanırım.
sema_068 aysegul_my yatırarak yaptığınız her şeyde aynı tepki veriyorsa reflüdür. Duş,kıyafet ya da bez değiştirme, oyun halısına yatırma vs. Biz hep kucaktayız maalesef.