27 günlük anneyim, göğüs yaralarından çektiğim nedir 😕 ağlayarak emziriyorum emmek istediğinde ordan kaçasım geliyor hiç mutlu veremiyorum bebeğime memeyi. Bildiğiniz ucundan yeni bir uç oluşmaya çalışıyor, o emerken ben terler döküyorum hametan kullandım olmadı, ayva jeli denedim olmadı, hakiki zeytinyağı olmadı. Ne geçirir ne iyi gelir bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var