Yaademm benim iki gebeliğimde de adet sancısı gibi sancım oldu ikincisinde daha azdı ama ilk bebeğimde sancı girdiği an yerimden oynatıyordu çok fazlaydı yani. Ve beyaz akıntım çok oldu gebeliğim boyunca da devam etti. Göğüs hassasiyeti ve uyku hali yaşadım aynı zamanda. Ama bunların hepsi adet belirtilerinde de oluyor. Ben adet olmama 1 hafta kala aşırı halsizleşirdim sürekli uyurdum aynı şeyleri yaşadım gebelikte de şüpheniz varsa test yapın belirtiler birebir aynı neredeyse