Merhaba anneler. 5.5 ay önce normal doğum yaptım. Son dakkalarda artık dayanamadığım için epidural yaptılar. Yaptırmaz olaydım. Hala belim iki büklüm geziyorum.uyandığımda direk düz kalkamıyorum kütük gibi oldum. 1 ay önce hacamat yaptırdım. Biraz iyi geldi ama gene başladı. şimdi omirilik sırt boyun ense heryerim tutuk. Ne zaman geçiyo etkisi yaşayan bilen tecrübeli anneler
Fikir ve bilgi verin nolur. Doktora gitsem hangi bölüme gitmeliyim