Buket57 tamamdedimyaa Allah yar ve yardımcın olsun bacım🤲 inşallah geçicek bu günler zamanla düzene giricek çabuk büyüyorlar zaten,bi şekilde yuvarlanıp gidiyoruz.
tamamdedimyaa Buket57 amiinn hepimizin. Büyüyorlar çok çabuk ama bu uykusuzluktan dolayı verimli olamıyorum çocuğuma ona çok üzülüyorum.
mesepalamudu16 tamamdedimyaa bize ara ara vurup geçiyor bu o haftalardan muhtemelen 😖 masAAallah etrafa bakiniyor mikirdaniyor arada da bağırıyor benim kız. Canı ne zaman isterse o zaman uyucaz bakalım nasip 😭
tamamdedimyaa mesepalamudu16 keşke bize de ara ara vursa 😂 2 gün önce saydım 15 kere kalkmış 😂 inşallah uyur hemen annesi 🤲🏻
Buket57 tamamdedimyaa eşiniz destek olsa biraz,uykusuzluk çok zor oluyor evet bebeğiniz uyuyunca sizde mutlaka uyuyun gün içinde filan işi gücü boşverin.
Sumeyye_topal tamamdedimyaa 1 yaşında şu an hala ayagımda ve uyumamak için direniyor benimde bedenım direniyor
tamamdedimyaa Sumeyye_topal çok zor uykusuzluk. Ben bekarken 48 saat uyumadığımı gezdiğimi bilirim ama bu bambaşka bir şey. Ne zaman düzelecek acaba bu bebekler.
mesepalamudu16 tamamdedimyaa uyuduğunu varsaydigim zamanlar da gece emmeye bı 5 6 kere falan kalkıyoruz 😃umudumuz o yönde insAAllah sizde bir an evvel uyuturusnuz bebisi 🙃
tamamdedimyaa Buket57 eşim en büyük destekçim o konu da hakkını yiyemem. Geceleri kalkar bakar, uyutur ama benim kızım beni görmediği an çığlık kıyamet kopartıyor bir de bugün pertimizi çıkardı 😂 adam uyuya kaldı 😂
Sumeyye_topal tamamdedimyaa eşim şehir dışında olduğu için sıralasamıyoruz şimdi iki kat zor gercı gece baktırmıyorum oda işe gidiyor diye uyuması gerekıyor saat 3 oldu hala uyanık keske bilsem de ne zaman duzelceklerini kendimi tatmın etmeye calısabilsem annelik çok kutsal ve çok zor
MasalMira2023 2 aylık olacak bizimki de uyanık, gündüzleri uyuyor geceleri 3 buçuktan önce asla uyumuyor, altı temiz karnı tok gazı yok ama sürekli mızırdanıyor 😒
Buket57 tamamdedimyaa benim eşimde aynı valla yazık sabah dükkan açıcak sen uyu dedim yattı uyudu,en azından biz kızımla gün içinde uyuyoruz geç kalkıyoruz. Anneye ayrı bi düşkünlük oluyor tabi normal 🥰 can sağlığı olsun napalım evlat için herşeye katlanırız.💟
tamamdedimyaa Buket57 aynen öyle evlat için her şeye değer. Onların sağlığı yerinde olsun. 🥰 yazık vallahi eşlerimize 😂
tamamdedimyaa Sumeyye_topal arada kıymak lazım babalara da. Gece 3’te uyudu. Sabah 7.30’da uyandı. Ve bu süre içinde milyon kere kalktı. Ben gözümü zor açıyorum o nasıl dayanıyor acaba.