1tazeannecik Kızlar çok pimpirikli biriyim o yüzden hemen korkuyorum ağustosta doğum yaptım sezaryen yerim hala şiş ve kızarık şimdi duştan çıktım bordo renginde ve kabarık ağrım sızım yok ama korktum normal mi ilk dogumum
Esenburhan123 1tazeannecik normal ben mayısta yaptım daha yeni rengi açılmaya başladı ama şişlik olmamalı benim ilk sezeryanda sertlik ve renkte bordolasma vardı doktorum 2. Cide düzeltti