tomvejerry 7 buçuk aylık oğlum iki gündür gece 1 de uyanıyo uyutmaya çalışıyorum çığlık çığlığa agliyo sabah ezanina kadar uğraşıyorum normal mi diş mi atak mi bilmiyorum artık dayanamıyorum bende ağlıyorum
Neslihan_46 tomvejerry geçecek inşallah sabredin doymuyor olabilir diş olabilir Allah yardımcınız olsun
Annebebek7 tomvejerry benim oğlum hep öyle ben artık uyursa şaşırıyorum alıştım yapacak bir şey yok 3 yaşında falan öğreniyorlarmış yetişkin gibi olmayı ve her bebek bir değil 🤷♀️sakin olun Gecicek bu günler ☺️
tomvejerry Neslihan_46 çok sağolun veriyorum ısırıyor emmek istemiyor beşiğine koyunca çığlık çığlığa bağırıyor gerçekten çok zor inşallah geçsin hemen