Bebeğim 13 aylık tam bir Aydır hasta abartmıyorum iyileşiyor bi kaç gün sonra tekrar hasta oluyor antibiyotik kullandık kan ve idrar vitamin herseyine bakıldı temiz çıktı en son cuma günü götürdüm iyi di doktor yaptravilirsiniz dedi bir aydır erteliyorduk çünkü . Neyse bugün yine burun akıntısı başladı yarın aşı için götürecektim böyleyken yaparlarmı acaba