adaatuna Kızlar 2 aydan büyük kızım var çok şükür gaz sorunu yaşamadık ancak hep gazını çıkartmaya çalıştık beslenmeden sonra. Sorun şu ne zaman gaz çıkarmayı bıraktınız beslenme sonrası?
2boymommy adaatuna biz 4 bucuk ayligiz hala cikartiyorum gece bile🤣 gazdan cok cektigim icin birakmaya korkuyorum😬