sema_068 ben hiç gaz damlası kullanmadım annemde kardeşime vermiş doktoru demiş ona bende çocuğuma verdim önce 3 damla ile başladım 6-7 damlaya çıktım benimkinde işe yarıyor hemen hemen her bez kakalı üstten de alttan da gaz çıkarıyor tabiki gaz masajı da yapıyorum gün içinde gaz yapacak yiyecekler yemiyorum