Zaten bunun bilincinde olan biriydim ama 6 Şubat depreminden sonra anladım ki bu dünyadaki hiçbir şey bize ait değil. Ve en önemlisi de sağlık herşeyden önce gelir. Sevdiğimiz kişilerin kıymetini bilmemiz gerektiğini ve hepimiz bir gün hayata gözlerimizi yumacaz. Hiçbir şey için üzülüp canını sıkmaya değmez. Çünkü bu dünyaya bir daha gelmiyoruz..