gulyabani Yorum bile yazamıyorum her an reklam çıkıyor ekran bi anda büyüyo falan sıktı artık. 3 gündür iyice saçmaladı uygulama. İphone güncellemesinde mi sıkıntı var herkesin böyle mi
biyiksiz_yorumcu gulyabani evet bende bazen yorum yazarken çıkıyor kapatıp çıkıyorum 😏 dakika başı reklam sıkıldım
Kubraaybars gulyabani ya benimde ıphone bende yaşıyorum o sorunu her gönderiye girdiğim de reklam fırlıyor böyle değildi
LaMamaDellaCicala gulyabani benimkide reklami izliyorum bitsin bi an once diye kapanmiyo reklam amaan iyce baydi ya
ilkaay0 gulyabani ayyy şuan tam olarak bende de öyle 😁😁 bide ekran büyümez mi yaaa bi forum keyfimiz vardı onunda içine ettiler 😂🤦🏻♀️
gurbetcimami gulyabani o bende de oluyor ekranın ortasına parmağımı basıp aşağı doğru çekince küçülüp üst köşeye gidiyor reklam çarpıya basıp kapatıyorum r önceden böyle bir şey olmuyordu
biyiksiz_yorumcu Kubraaybars ilkaay0 gulyabani Hahahah telefonu fırlatasım geliyo valla 😂 hep birlikte kılıfını fırlatalım malum fiyatlardan dolayı 😁😁😁
HappyQueen gulyabani bende sürekli reklam çıkmıyor, çıktığı zaman da ekranımı kapatmıyor sağda küçük kutucuk şeklinde 5 saniye sürüyor o kadar.
gulyabani HappyQueen benim de ilk zaman azdı sonra arttı senin öyle olmaz insallah cünkü aşırı sinir bozucu
Gizmokzilla gulyabani Merhaba annemiz ücretsiz kullanılan her uygulamada reklamlar maalesef ki mevcut. Eğer arka arkaya reklam çıkıyorsa bu bir ekran hatasıdır. Ama 10-15-20 dk aralıklarla çıkıyor ise normal bir izlenim sağlıyorsunuz demektir. Reklam çıktıktan sonra uygulamadan çıkarsanız ya da arka plana atar geri uygulamaya devam ederseniz baştan reklam almaya devam edersiniz. Ama çıkan reklamı kapatır öyle devam ederseniz arka arkaya reklam gelmeyecektir. Ayrıca uygulama içerisinde ki reklamları bizler seçemiyoruz. Otomatik olarak oynatılıyor. Bizler de sizler gibi reklam görüntülüyoruz. Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz. Mutlu forumlar💜