21 aylik oglum gozu sabahleyin capaklandi sildim aksama dogru gozu kizardi gozu akmaya basladi ve kuculdu gozu, banyo yaptirdim, ezcaneden netira isimli goz damlasi aldim damlattim uyudu. Az once uyandiginda gozunu hic acamadi gozu kapandi ne yapmam lazim kizlar yarina kadar beklesem mi yoksa acile mi gitsem deneyimli annelerin onerisine ihtiyacım var