Bebeğim 6 Aylık oldu ama doğdugy günden beri bende bi hep zamanı sayma başladı işde yarın şu kadarlık öbür gün bu kadarlık şimdi pazartesi ilde hafta sonuna şu kadar var falan ya bi yandan büyüsün istemiyorum bi yandan çok fazla büyüsün istiyorum ama bazı günler çok zor geçiyo gibi kafamda hrp bi zaman takvimi hep bi geçmiş gelecek ölüm vs neden bu kadar düşünüyorum neden anda kalamıyorum bilmiyorum elbet büyüyüyecek ama ben yani bilmiyorum ya cidden kızlar içinizde böyle olan varmı? :((