Bugün 3 aylık oldu 3 gündür aynı sorunu yaşıyorum bagrıyoe ağlıyor atak geçiriyor 😞😔hem mama hem meme ve memeye çok düşkün
Bir bebeğim vardı çok yoruldum 3 gündür hala da devam ediyor umarım geçer bacım uyutarak veriyorum ikisinide daldığında ve uykudan uyanır uyanmaz veriyorum öyle dene oluyor öyle