Haydinn ay bu yorumunuzu görünce daha dün kızımı öğle uykusuna yatırınca bende uyuyakalmistim ve deprem olduğunu görmüştüm ve hatta eşime anlattım ve buraya yazmayı bile düşündüm ama insanları hem strese sokmayayim hemde rüya öyle çok anlatılmaz derler diye yazmadım şimdi siz rüya deyince aklıma geldi bu kadar olur 🥺