Anneoldum35 Doktor sarılık degerin yukselmiş dedi baska bişi demedi ,yüzünnsarı olur fılan dedı ,bu bu kadar basit bişi mi bilem var mı?bebeklerde sarılıgı duydum da yetışkınlerde nasık oluyor bıomıyorum ,nedrn olabılecegını de ,yasayan var mı
Anne2105 Anneoldum35 başka doktora git canım hepatit dediği bulaşıcı bi hastalık nasıl bu kadar sakin kaldı
Ceycey001 Anneoldum35 bebekteki sarılık farklı büyükteki farklı Büyüklerdeki bulasla oluyo Cinsel yol tıras maZemesi Diş yaptırma falan gibi diger kan degerlerinizede baktırın alt ast degerlerine falan
Anneoldum35 Anne2105 bnde oyle bılıyorum acıkcası kayınvalıdemde vardı ondan mu gectı acaba dıye dusundum
meleklerim37 benimde yükseldi 4gün yatışım yapıldı bebegim evde ben hastanede ilac tedavisi başlandı ihmal etme canım
meleklerim37 alt ve als diye degerler var bak onlara normalde 33olması gerekiyor benim 1000e cıkmıştı acaba senin degerlerin cok cıkmadı ondanmı ilgilenmedi doktor
Anneoldum35 meleklerim37 hiç bilmiyorum canım benımde alt degerlerim yuksektı dıye bılıyorum,ben şimdi hepatit b hastası mıyım onu anlayamadım,dr hiçbişi demedı
meleklerim37 Anneoldum35 sen ne doktoruna gittin hic bilgi vermemiş sana kafanı karıştırmış tam teşhis konmadan gönderilmezki hasta bir de ciddi bir şey sarılık yüksekligi yani
Hulyaaa Anneoldum35 hepatit b taşıyıcyim. Bunun a ve c olanı direkt bulaşıcı olan türleri . En masumları b olan . 7 senedir evliyim eşime de iki cocuguma da geçmedi . En büyük bulaş durumu kan yoluyla oluyor çünkü ona rağmen çocuklarıma ve eşime gecmedi . Alti ayda bir gidip kan verip degrlerime baktiriyorum ben CNm
meleklerim37 saglık ocagı yapıyor test orada yaptır eger taşıyıcıysan sıkıntı hem bebek hem kocan icin bir an önce önlemini alırsın
Anneoldum35 meleklerim37 rutin bi test yaptırmıştım saglık ocagında o zaman ortaya cıkmıstı ,saglık ocagı doktoru yani bu soyleyende
Anneoldum35 Hulyaaa ben farklı bi doktora gıdeyım en ıyısı,saglık ocagı doktoruydu soyleyen ama hiçbişi demedi bnımde kafamı kurcalıyordu ,nasıl boyle basıte ındırger inanamıyorum
Hulyaaa Anneoldum35 hayr CNm enfeksiyon hastalıkları bölümüne gidip goruneceksin. Eşini de çağıracak ona da anti hbs testi yapacak yani hepatit e bağışıklığı varmı yokmu eğer yoksa asi olacak varsa gerek yok . Benm esimin bağışıklığı vardı aso olmadı ama bulasmadi da mesela. Öle yüzün gözün sarı olur da değil hepstit b için konuşuyorum öle bseu yok bunun tek yan etkisi belirtisi diyeyim halsizlik yorgunluk ağrı yapıyor vücutta yükseldiği zaman. İhmal etme enfeksiyon hastalıkları bölümüne görün cnm
Hulyaaa Anneoldum35 rica ederim canim şifalar diliyorum. Hiç korkma sen direkt git değerlerine baktır doktor yönlendirecek zaten duruma göre. Herhangi bi ilaç tedavisi vs de yok hepstit b nin. Skinti stres olduğunda yükselir genelde o da halsizlik ağrı yapar onun dışında sorun yapmıyor.
Hulyaaa Anneoldum35 genelde kan yoluyla bulaşıyor ve cinsellikle onun dışında çok zor . Bana da ablamdan bulaştı onun fırçasıyla dişimi fircalamistim ondan geçti . Ama bazen genetik de olabiliyor mus doğusdan da gelebiliyor mis öle demişti dokturm