Esralparslan1 Kızlar oğlum 20 aylık pipisinin ucunda kızarıklık var bugün fark ettim sünnetsiz başına gelen var mı ? 😔 tavsiyeleriniz neler ? Aşırı huysuzdu son 1 haftadır
haydii Esralparslan1 çocuk doktoruna getirin bence randevu alın idrar bakılsın belki ucu dar olabilir belki enfeksiyon kapmış olabilir siz getirin
Sebusebu Esralparslan1 İdrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir. Bizimkine de sünnet yaptırmadık henüz 7 aylık ama doktorumuz en fazla idrar yolu enfeksiyonu olabilir demişti
ilkaay0 Esralparslan1 Mantar falan da olabilir bi çocuk doktoruna gitmelisiniz. Benimde erkek evladım var 45 günlükken sünnet ettirmeme rağmen pipide mantar oluşmuştu. Doktor sünnetsiz erkek bebeklerde olur demişti her duşta pipiyi geri çevirip iyice temizlemek gerekiyormuş.
AnneAzize Esralparslan1 merhaba iyi geceler benim oğluş da 15.5 aylık ara ara oluyor öyle doktor normal beze temas ettiği için ve sünnet derisi ince olduğu için kızarır demişti
Esralparslan1 AnneAzize merhabalar doktorumda aynısını söyledi antibiyotikli krem verdi sürüyorum. Ama sünnet şart dedi acelesi yok ama olsa saha iyi olur dedi
ygzmoms Esralparslan1 benim oğlumun da aynı şekilde emin olamadim bezden gibi geldi inşallah enf falan değildir 😔
Esralparslan1 ygzmoms canım doktora gittim sünnet derisinden kaynaklı dedi ince ama sünnet olsa daha iyi olur dedi 🥲 geç kaldık narkozla oluyor musss 🥲