burcuozturk Kızlar kiraz çekirdeği kemeri kullanan var mı aranızda gaz sorunu için e bebekte alacağım size sormak istedim yorumlarınızı bekliyorum 🙏
Elifff88 burcuozturk valla bacım ben aldım da hiç oğluma fayda etmedi ama benim oğlum çok gazlı 3 aylık hala 2 damla kullanıyorum
parlaegegunes burcuozturk güzel ve güvenli sıcak su tehlikeli bence o bide çok ısınmıyor o yüzden de çok iyi
huab Ben kullandım rahatlatıyor aguline şurup doğal içerikli oda ise yaradı bizde kolay gelsin 3 ay 18 gunluguz azda olsa devam ediyor gazı
zeynepgevil Ben oğluma aldım gayet güzel bizde mikrodalga var hemen 40 saniye ısıtıp taktım sürekli patır patır yapıyodu