Golirem Kızlar merhaba bebeğim 4.5 aylık 6 gündür kabız çıkmıyor ıkınıyor ama yok her şeyi denedim doktorum da 1 hafta normal diyo anlamadım var mı bu durumu yaşayan nasıl geçti ne yaptınız yardım eder misiniz
Neseekokcen Golirem probiyotik kullandınız mi 6 ayına kadar doktorumuz önerdi ve sorun yasamadık bagirsak sağlığı için kullanın eğer kullanmıyorsanız
Eyll19 Golirem valla biraz anam babam usulü bu ama etkili bi yöntem fitil kullanmak istemezsen küçük bi parça fitil gibi sabun yapabilirsin 10 dk içinde hemen etki ediyo
Gumus25 Golirem ben mamasina birkaç damla zeytinyağı damlatiyorum oyle zorlaninca doktorumuz önermişti ise yaradı bebegimde
Sibellklksaoglu Golirem ek gıdaya başlayana kadar 9 günde yapardı kakasını. Çay kaşığı ile zeytinyağ veriyordum doktor tavsiyesi ile. Fitili 10 günün üstüne cıktığı zaman kullandım bir kere
harununannesii0 Golirem Canım doktoruna sor eger ki izin verirse bir çay kaşığı zeytin yağı içir çocuğa
Eyll19 harununannesii0 valla gayette oluyo ben bigün fitil yapacaktım baktım gözüme fitil büyük geldi yarısı bile büyük göründü annem biz sabun yapardık demişti normal katı sabunu ince kürdan kalınlığı gibi düşün o şekilde kesiyorum fitil yapar gibi yapıyorum 5 dk içinde yapıyo çocuk rahatlıyor.