Kizlar merhaba, kizim 13 aylik bastan beri uyku problemi vardi.hadi gaz dedim daha ufak dedim calisiyodum benle oynamak istiyor ondan dedim.ama son bir aydir iyice zivanadan cikti durum. Sabah 9.30da kalkiyor oglen 12-1 arasi birde bazen 4 ile 5 arasi 45 dakika uyuyor oda cok nadir. Onun disinda gece 2ye kadar ayakta ve surekli hareketli birde uykusuz oldugu icin gozunu ovusturup mizikliyor agliyor.ayakta sallamaya alisti ben calisirken simdi sallamadan uyumuyor.ustelik bazen sallanmakta istemiyo kucaga geliyo kendini yere atiyor.anlamadim acaba bir yas atagi falan mi? Nerde yanlis yapiyorum. Bugun sinirden agladim inanin cocuguma ne bicim bakiyorum bir uyku duzeni bile kuramadim diye.ayni durumu yasayan var mi? Cozumunu bulan?