Geçen ayın 9 u bakırlı spiral taktırdım 20 güne yakın kanama oldu leke gibi de olsa bu ayın başı da bir kaç gün de leke oldu adet olmadım normal mi acaba düzensizlik yapan oldu mu ki lütfen cevap yazın bu ilk adetimdi doğum sonrası önceki bebeklerimde hep günü gününe olmuştum
Ayrıca ek yönteme gerek yok dedi doktor sizce varmı bu ay gittim aylık kontrolde yerinde sıkıntı yok 1 yıl sonra gel dedi