Benim iki yıl izin hakkım var ancak doğum izni rapor ve yıllık izin kullandıktan sonra sadece 4 ay ücretsiz izin aldım bebeğim 1 yaşını doldurdugunda ise baslarim diye düşündüm ancak şu an kararsız kalıyorum , sanki 1 yaşındaki bebiş çok küçük bana ihtiyacı var gibi geliyor, uykularimiz zaten sorun, duzeltemedim ayrıca henüz dişlerimiz hiç çıkmadi , izin bitmesine az kaldı . Tecrübeli annelerden tavsiyem bu konuda ne önerirsiniz ucretsiz izin süremi uzatmalı miyim bazen evde kalincada çok sıkılıyor ancak ise baslasamda bütün zor ugrastici komisyonlari bana vermişler , bebeğimle ilgilenmem de zor olacak, kararsız kaldım . Bir yol gösterin 🙈💐