Gzdnr17 Genelleme yapmayın derim. İlk 3 ay vermedim. Şuan 3 ay 10 günlük sadece uykuya geçişlerde kullanıyorum uyuyup ağzından düşünce kutusuna koyuyorum, bu kadar. Memede uyuma,ayakta sallama vs hiç yapmadi o yüzden. Uyku saati gelince veriyorum bu sayede emzik ona uykuyu anımsatıyor direk uyuyor