kullanici11 1.5 aylık bebeğim iki gündür peynir gibi kesik kesik ve fışkırır gibi kusuyor, acaba üşüttü mü reflü mü yada başka bişey olabilir mi bilgisi olan var mı?
Mrsada kullanici11 bebeklerde doğal reflü oluyor emdikten sonra fazla emerse veya hıçkırık tutarsa veya karnına baskı olursa o ayda benim bebişte fışkırarak kusuyordu fizyolojik reflü diyorlarmış doktora sormuştum ama sürekli fışkırarak kusuyorsa normal reflüsü olabilir günde kaç kere kusuyor o şekilde hesaplayıp doktora gidebilirsiniz
muzicelerim2 kullanici11 büyük ihtimalle reflü bizde yaşadık Aptamil ar kullandık yoksa gece gündüz uyumuyordu mamayı içinde rahatliyordu
Adasimay Bizim her beslenmeden sonra kustu ve şikayetlerimiz gittikçe arttı kilo kaybı da yaşadı meğer mide çıkışındaki kas darmş pilör sitenozü ameliyatı oldu dikkatli olmanızı isterim geçmiş olsun