Merhaba arkadaslar ben 12 gün once sezeryan ile dogum yaptım ilk basta az az geliyordu sonra birden cok fazla sütüm gelmeye basladı böyle sütyenim falan acayıp ıslanıyordu ama dün kayınvalidemle bi problem yasadıktan sonra cok ğzüldüm ve 2 gündür sütüm yok normalde kayınvalidem baska sehirde simdi bebegi görmeye geldiler bugun tüm gün boyunca süt yok yazık günah cocuk ac vs vs dedikce daha da ğzüldüm dokunsalar aglıycam aç mı diye mama yaptım mama verdim simdi gecede agladı hep demesin diye sütümün gelmesi için ne yapabilirim lütfen önerilerinizi deneyimlerinizi yazın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻