Kızım 4.5 aylık bugun bezini degıstırdım ve bezınde sümüksü kıvamında idrarınj yapmıstı neyden kaynaklanıyor merak ediyorum çiğ yiyecekler etklıormu acaba ya sabah kahvaltıda salam yedim 2 tane o yuzden olabılır mı acaba yoksa idrar yolu enfeksiyonu mu var korkuyorum ya