Dlk90 Merhaba kızlar bebegim 4 aylık ama geceleri ıkınıyor gazını çıkarıyor ama yine de ağlıyor sanciis var belli ki ama normal mi hala bu kadar sancilanmasi özellikl gece ikinarak ağlayarak uyanıyor ve uyumuyor ne yapabilirim 😞
Tugceeeee12345 Dlk90 benim oğlumda çok ıkınıyor 32 günlük daha ama kabızlıktan değil anne sütü alıyorsa kabız olmaz makatta çatlak olabilir demişti doktoru aradığımda sende bir kontrol et altını açtığında muhtemelen gazdan yapıyor ama
Tugceeeee12345 Dlk90 bazıları dışarıdan belli oluyormuş kıl şeklinde damarlar oluyormus 1 2 tane yada daha fazla flaşla bakın telefonun İnşallah yoktur 😇