elifcyl Bu sefer kendim için sorayım dedim . Çok lavaboya çıkan biri değilim . Günde 3 litre su içerim . Ekmek yemiyorum . Acı pul biber kullanırım ama hiç fayda etmiyor . Haftada 1 oluyor. Benim gibi sorunu olan ve çözüm bulmuş olan var mı . Ne yapabilirim
SevimliprensEfehan elifcyl hamile değilseniz veya emzirmiyorsaniz tilaks diye bı çay var faydasını görmüştüm
Synmannesi elifcyl canım ben sağlık ocağına gittim bana bir tane yutulabilir bir ilaç verdi akşamına su gibi ishal kakamı yapmıştım ilacın adını vereyim mi
flowers17 elifcyl her sabah 1 tatlı kaşığı zeytinyağı içtim çok faydasını gördüm fena bir haldeydim yani
Momsinemmom Geceden iki kuru erik ve iki kuru kayısıyı bir bardak suya ıslayın sabah aç karnına uyanınca suyunu için erikleri ve kayısıyıda yiyin. Bana da diyetisyenim önerdi gebelikte çok işe yaradı hala da ara ara yaparm
biricigiminannesi26 Spor yapabilirsiniz bazı kas çatıştıracak hareketler çok iyi gelebilir yukardakilere tariflerle desteklerseniz daha iyi olur