Miran1306 ilerde çocuğun birşey istediğinde alamadığın için ağlama krizine gireceğine boşver şimdi gir o krizlere. Çünkü zamanla herşeyin onun için olduğunu oda anlayacak sende. Büyüdüğü zaman annem benim için çalıştı çabaladı bana bu hayatı sundu diyecek. Benim anemde çok çalıştı çok veli toplantisi kaçırdı o zamanlar içim ezilirdi sanki ama şimdilerde göğsümü gere gere diyorum ki benim annem senelerce bizim için çalıştı ne istediysek aldı. İnan bana ise basla bir kaç ay sonra geçecek bu hisler. Zaten 6 yaşında okula başlıyorlar günün yarısı okulda yarışı uykuda kalan azıcık saatlerde evde geçiyor o okula falan başladığında sen onu evde 8 9 saat boş boş beklesen nolcak oturduk yerden para mı verecekler sana.