Mygirlmybaby zaten sallamıyorum ben bıraktım 2hafta oldu ama kundaksız da uyumuyor dediğim gibi tek eşini çıkartayım dedim dizin yöntem gibi bu sefer dışarıda olan eli ağzına götürüyor emziği çekiyor tekrar koyamadığı için ağzına uykusu dağılıyor acaba büyüyünce daha mı kolay olur sizin gibi 1yaşındayken bu yöntem. Çocuğum sıçramıyor ama alıştı o rutine resmen