livanurvealpinannesi61 çok net konuşmayın , insan başına gelmeden anlamıyor. Her cocuk farklıdır , karekteride farklıdır biz yetişkinler gibi. Bazılarında inanılmaz koku hassasiyeti olabiliyor o yüzden yemiyor. Bazıları fazlasıyla inatçı olabiliyor bu gibi bir çok neden. Yani öyle 3 gün aç bıraktım sonra yedi olayı malesef bazı cocuklarda işlemiyor. İşleseydi 8 aydır gittiği kreşte mecbur yerdi. Akşama kadar aç durduğu dahi oluyor . Yani malesef sizin dediğiniz gibi net tek doğru olmuyor. Neticede onlarda insan :)
livanurvealpinannesi61 bizim kızımıza bu tabak bitecek bitmeden kalkmak yok dediğinizde yiyeceği varsa da yemez. Sizin bebegınız daha söz dinler ve itaatkarmış demek ki. Yaşamayan bilmiyor işte :)