tugbaa35 kızlar bebeğim doğduğundan 15 gün sonra doğduğu için ulaşamadığı için hem emziriyorum hem de mama takviyesi yapıyoruz sizin de var mı durumunuz memeyi bıraksın istemiyorum ama mamadan vazgeçmek istiyorum ne yapmam gerekir sizce