balli_cilek Kızlar dayısı oğlum sevmiş sanırım sakalı tahriş etmiş öyle bastırarak vs falanda sevmez ama oğlumun cildi çok hassas sanırım küçük küçük çizikler olmuş hafif kızarık geçer mi ya 😒
Eda6714 balli_cilek benimde eşim öptüğünü oluyor kızımı ertesi güne geçmiş oluyor ne kadar sakalını kessede yine her öptüğünde oluyor
GezginPaNDa balli_cilek geçer Tabii ki. Daha ne tahrişler Ne yaralar ne çarpmalar olacak . bebek Cildi çok çabuk iyileşiyor.
balli_cilek Eda6714 evet ya öyle oluyor gerçekten çok hassaslar bide evet bazen hemende geçiyor bir şey olduğunda
balli_cilek GezginPaNDa hiç öyle tahrş olmuş falan görmeyince çizik çizik oluncada bi tuhaf oldum 😒 Allah beterinden korusun evlatlarımızı bunlar hiçbir şey aslında 🥰