patulya
Merhaba canım, öncelikle doyup doymadığını bebişin çişli bez sayısından ve kilo takibinden anlayabilirsin. Ortalama her bebek emerek uyuyakalır çok huzurlu oluyor ve zaten şuan uyuyarak büyüme döneminde. Ayrıca süt sağılarak maalesef ki anlaşılmıyor hiç bir Makina bebeğin emme gücü ile aynı verimi vermiyor. Ben doktor tavsiyesiyle Solgar B12 kullandım süt konusunda çok faydasını gördüm tavsiye ederim. Mama vermek tabiki senin tercihin ama hiçbir şey senin sütünden değerli değil o yüzden kilo alımı iyi gittiği takdirde nacizane tavsiyemsem mama kullanma