Merhaba kızlar. Oğlum 3 ay 2 günlük mama meme şeklinde gidiyoruz. Uygulamada artık 240 ml li orta akışlı biberona geçebilirsiniz diyor. Ben bugüne kadar yenidoğan 150 ml li biberonu kullanıyordum lansinoh markasının. Şimdi diğer boyuna mı geçmem gerekiyor sizler ne kullanıyorsunuz