Bebeğim 14 günlük doğdugundan beri yoğun bakımda emar cekildi beynine sonuçları iyi değil dedi doktor gelişmeyen bir bebek olabilir dedi beyinde damarı tikanik dedi başına gelen varmı emari kötü çıkıp iyi olan bildiğiniz bir yakınınız falan birşeyler öğrenmeye ihtiyacım var yanilma payı olabilir mi lütfen cevapsız kalmayın kafayı yemek üzereyim 🥺😪