Annesivebebegi 1 yaşında oğlum var gece emmek için çok uyanıyor gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum. Bugün sağıyım biberonla gece vereyim diye düşündüm 2 göğsümden de çok az süt geldi. Meğer sütüm çok azmış. Maltana içipte çoğalan oldu mu??
Dygatk Annesivebebegi bir kez içtim tadı berbattı bir daha içemedim. Sütümde de cok bişe fark edemedim. Bestlak damla cok güzel süt artırıyor. Bir de brewers yeast b12.
bananeabiya Annesivebebegi bu marketlerde satılanlardan de mi? Ay ben onların tadını seviyorum ama arttırıyordur muhakkak dikkat etmedim. Ebebekte de var malt içecek ama tadı biraz kötü o da arttırıyor
kanalize Annesivebebegi bende göğüs pompasıyla sağıp veriyorum sütüm artsın diye almayı düşünüyordum burada durayım🙏🏻
papatya_17 Dygatk merhaba benim de sütüm baya azaldı bu damlayı alıp kullanmak istiyorum ama gözle görülür derecede arttırıyor mu acaba